e, mint egyszer

 2009.04.20. 07:57

minden átmenet nélkül létezem. életben tart a várakozás. közben meg próbálok úgy tenni, hogy a körülöttem lévőknek maradéktalanul boldogságot adjak. végül is lehetne rosszabb is, mostanában ezt mondogatom magamnak. kéne írnom a szombatról, de képtelen vagyok rá. a találkozások mindig kifordítanak vagy helyre raknak. azt hiszem, most helyre raktak. és talán ezért működik itthon is a dolog. bárcsak az alvás is ilyen jól menne.

olyan erősen élnek bennem a képek. róla. meg a szombatról. és hiába érzem, hogy most minden úgy alakult, ahogy akartam, képtelen vagyok szabadulni a rámtörő gondolatoktól, a szagokról, az érintésektől. ott feküdtem mellette és olyan hangosan vert a szívem, hogy szerintem még a szomszédban is hallották. zubogott a fülemben a vér és egyre csak azon járt az eszem, hogy: jaj csak meg nem tedd. bírd ki, hogy nem csinálsz semmit. mert nem lehet.
iszonyatosan nehéz leküzdeni az ilyesfajta vágyat. nem tudom igazán elmondani, hogy mit érzek ilyenkor, mert ezt csak az tudja maradéktalanul megérteni, aki már átélt hasonlót. nemegy kapcsolatom vagyok túl, de ilyet csak vele élek meg. ez jóval több, mint szeretés. remélem egyszer megérti, hogy mennyire fontos az életemben.

leginkább az álarcok zavarnak.
megtanultam, hogy ki gondosan tud sminkelni,
azzal ne álljak szóba. vitathatatlanul egyszerű vagyok.
tér-közlétezés és minimális ön- meg közkudarcok. ha most balra nézek,
két nőnek látszó valami, épp felém fújja a hetedik cigaretta füstöt.
képzelem, hogy vagyok. valahol-valaki. és megnyúlt öreg kézzel
próbálom felírni az üvegre, hogy holnap
ezredszer is megváltom a világot. hát legyen.
de azért péntek délelőtt még két kávét veszek,
és várlak. az egyszemélyes padoknál.

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr831075403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szellzsofi 2009.04.20. 21:12:54

gyakorlati reanimáció :)))
nagyon ott-itt

bretagne 2009.04.23. 07:56:34

@szellzsofi:
közös pontok mindenhol :)))
holnap meg végképp...igaz még nem tudom, honnan szerzek hordozható apró-mézet :)) demeglesz :)

szellzsofi 2009.04.23. 08:33:38

@bretagne:
jajjTeNő :)))
a cukker is bőven megteszi - csak a koffein legyen benne - meg aztán sárgulhasson a fog, mint a nap :D
rá vagyok tapadval a holnap gondolatára

bretagne 2009.04.23. 09:11:47

@szellzsofi: hehe, pedig az életem árán is megszerzem azt az apró-mézet :D itt most épp esik. remélem holnap csodás-napsütéses -mézes-kávés napunk lesz :))) a holnapra tapadás nálam is felkent a falra...:))
süti beállítások módosítása