á, mint átjáró

 2009.06.04. 12:51

kezdem azt hinni, hogy az őrület tök normális dolog. persze először azt kéne tisztázni, hogy mi a normális. mondjuk nekem az, hogy nem szeretem a macskákat és a gyerekeket. mindig is azt mondtam, hogy nekem bizony nem lesz gyerekem. azt mégis lett kettő. rajtuk kívül viszont nem bírom elviselni az aprónépet. fura, mi? nő létemre ilyeneket mondani. ez van. meg az, hogy kudarcként élek meg mindent, ami körül vesz. viszont tökéletesen tudok teregetni, töltött karalábét főzni és másokkal elhitetni, hogy az élet szép. aztán még roppant gonosz is vagyok és úgy általában nem hiszek el semmit. és úgy általában nem érdekelnek a következmények. rendszeresen taszítom magam a mélybe, hogy szenvedjek kicsit. aztán hipp-hopp felkapaszkodom. mekkora hülyék és képmutatóak vagyunk...és gerinctelenül tudunk hazudni, hogy jobb legyen.

most épp azt képzelem, hogy le - tudom - zárni a veled való valamit. kapcsolatot nem írhatok, mert olyanunk nem volt. szóval az a helyzet, hogy idegesítő és őrületes módon vágyom utánad. és kurva jó lenne látni és veled aludni. és jó sok mindent csinálni. de erről már lemaradtam. talán majd egyszer máshol, más időben.

 

vékonyított lencse vagyok
neked meg folyton megfájdul a fejed.
és reggel megint nem
a te arcod láttam a falon,
csak valami összefolyt
tapéta és repedés maszlagot,
ami talán épp istent formáz.
és igen, tegnap újra sokat ittam,
mert azt képzeltem, ha kimondok
bizonyos szavakat, például
egy tulajdonképpen-t meg
egy te ezt úgy sem érted-et
majd átjáró nyílik hozzád.
szép, világos és széles
meg korlátok nélküli, amitől
pontosan kilenc percig elhiszem
hogy szerethető vagy, egészben.
 
de átjáró helyett
csak a zuhanás
és a másnapos reggel
savanyú szaga jutott.

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr841163239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása