r, mint rések

 2009.05.22. 08:30

nem szeretek ilyet játszani. és roppantul rugalmatlan vagyok. már nincs hova tovább tágítani az életem. most úgy érzem belefulladok ebbe a tehetetlenségbe. éjszaka megint nem ment az alvás. legszívesebben ideültem volna a géphez, de nem tettem. minek? kéne valamit ennem és úgy tenni, mintha minden a legnagyobb rendben volna. most nem akarok tudni dolgokat. nem akarok tudni semmiről.

H. H-t olvasni jó. sőt nagyon jó. mindig találok benne pont hozzám passzoló részeket. most ezt:

"- Már elmondtam - folytatta -, hogy miért kedvelsz; áttörtem magányodat, elkaptalak a pokol kapujában, életre keltettelek. De többet, sokkal többet akarok. Azt akarom, hogy belém szeress. Ne, ne ellenkezz, hadd folytassam! Érezem, hogy nagyon kedvelsz és hálás vagy, de nem szeretsz szerelemmel. Azt akarom, hogy szeress, végtére is ez a foglalkozásom; férfiakat bolondítok magamba, ebből élek. És most jól figyelj! Ne hidd, hogy épp téged ellenállhatatlannak, elragadónak talállak. Nem vagyok szerelmes, ahogy te sem. De szükségem van rád, mint neked énrám. Most, ebben a pillanatban azért kapaszkodsz belém, mert reményvesztett vagy, és arra vársz, hogy a vízbe lökjelek és újra életre keltselek. Szükséged van rám, hogy megtanulj táncolni, nevetni és élni. És nekem is szükségem van rád, igen fontos és szép célhoz foglak felhasználni, de nem most. Amikor belém szeretsz, megkapod utolsó parancsomat, s te mindkettőnk javára engedelmeskedni fogsz.
Kissé megemelte a pohárban az egyik zöld erezetű, barnáslila orchideát, fölé hajolt és rámeredt.
- Nem lesz könnyű, de megteszed. Teljesíted utolsó parancsomat: megölsz. Ezt akartam elmondani. Kérlek, ne kérdezz!"

miért bonyolítom túl a dolgaim? most kéne úgy eltűnni, hogy nyomom se maradjon. kicsit úgy érzem magam, mint a partra vetett hal. csak vergődöm és levegő után kapkodok. jöjjön már valaki és csapjon agyon. aztán csináljon belőlem egy jó vacsorát és a maradékot dobja a kukába. tényleg kudarcnak érzem a mostani létezésem és minden megmozdulásom. és ezzel a baromi nagy kudarcérzettel elcseszek magam körül mindent. mindig azt mondom, hogy túlélő vagyok. de valahogy ma mégsem.

gödörbe csúszás van.

üzenet neked:
élj. hallod? élj. úgy, ahogy neked jó. és sose engedd, hogy bárki befolyásolja a dolgaid.
nagyon szerethető ember vagy.

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr91136791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása